PhotobucketPhotobucket

Followers

Photobucket
Assalamualaikum . korang yg lawat blog ni . tolong laa , follow blog nim...biar arr x c0mey pon x cute p0n tp tolong arr follow blog nim!!0k lah sape2 yg dtg blog ni , follow tau . sbb saye skarang nim sdng memerlukan FOLLOWERS!!
bukan nk marah yer!!!

Friday 3 June 2011

AQu◕‿◕


█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
© ΘRIGINAL PRΘFILE ®
ΘF PRINCESS BUBBLE GUM
please read this shit ♥

o-My real name is Nur Sajidah
o-You can call me Gee
o-I'm 13 and i'm just an ordinary girl 
o-Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Durian Guling
o-WTW please and NO IM !! IM just for my VVVVIP ♥ 
o-I'm always care about your feeling . so, please do it back for me
o-Sometime, aku pendiam 
o-Sometime, aku banyak sangat bercakap 
o-Sorry if aku berkasar dengan kau 
o-Aku sangat suka kan 'GELAK' :P
o-If aku buat salah , tegur lah baik-baik sikit auu!!
o-Sory if aku tak confirm friend request kau dlam fb . adalah something yang tak kena 
o-Sorry again sebab pakai kata ganti diri 'AKU' ;D
o-Please , jangan kata aku sombong . tak suka tau !



ok!!!done
dadadada :P◕‿◕

No comments:

Post a Comment